Monday, November 15, 2010

Stau şi mă gândesc(II)

Exact când te aştepţi mai puţin,în viaţă se petrece o schimbare mai mult sau mai puţin benefică pentru tine.Ori întâlneşti un om care te va face fericit(ă) pentru tot restul vieţii,ori câştigi o sumă imensă de bani la un concurs la care uitasei că te-ai înscris,ori alte N chestii.
M-am trezit într-o dimineaţă cu un băiat la uşă.Era înalt,avea ochi albaştri şi ţinea în mână un pachet.M-a întrebat dacă sunt Andreea Miller şi am dat din cap aprobator.În pachet era un căţeluş micuţ şi auriu,care a început imediat să se gudure şi să mă lingă.L-am întrebat pe băiat de unde e acel căţeluş.Răspunsul veni scurt:"Nu vă pot spune".A plecat imediat,lăsându-mă în prag surprinsă şi uitându-mă la căţeluş.
I-am luat pe toţi la rând,dar nu mi-am dat seama de unde ar putea fi,pentru că rudele care iubeau animalele puteau fi numărate pe degetele de la o mână.
M-am trezit şi m-am uitat în jur.Fusese un vis lung,dar atât de real!Adormisem în cabina de probă de la mall.Am cumpărat toate hainele(am dat vreo 300€,dar îşi meritau fiecare bănuţ).Mi-am pus ochelarii de soare,am ieşit din magazin şi am dat fanilor câteva autografe.
ѕƒâяşιt...

0 comments:

Post a Comment